Szukaj na tym blogu

Translate

piątek, 6 marca 2015

A tak to się zaczęło.....

Witam,

I zaczęłam pisać bloga a na początek trochę mojej twórczej historii.

Moja przygoda z decoupagem zaczeła się w listopadzie 2014r. od.......

.......od przeprowadzki do domku na wsi.

W starym mieszkaniu stał sobie sklejkowy koszyk, w którym trzymałam słoiczki z przyprawami jednak jego brak koloru i życia nie pasowały mi do wiejskiej kuchni z jasnymi kafelkami, jasną angielką (uwielbiam mój piec) i czerwonymi dodatkami  (cały czas nad nimi pracuję) więc postanowiłam nadać mu kolorów.
Początkowo chciałam go okleić naklejkami jednak szperając w internecie natknęłam się na cudowną metodę decoupage poczytałam, oglądnęłam filmy i wzięłam się do dzieła.

Zakupiłam serwetki i papier ryżowy z czerwonymi kwiatami, klej, pędzel i lakier. 
I nadałam nowe życie mojemu koszyczkowi.
Wybór motywu padł na papier ryżowy, chciałam na dnie coś pokombinować ze spękaniami, ale początkującej nie wyszło :(

Jednak jak na pierwsze dzieło byłam z siebie dumna.

I nie przeszkadzają mi zacieki lakieru ani to, że chyba przez użycie białej farby do ścian lakier pożółkł - koszyczek  stoi dumnie na szafie ze słoiczkami przypraw.






 Następnym moim dziełem była szkatułka na skarby dla mojej córusi - jednak nie wytrzymała on próby czasu. Moje dziecko tak bardzo ją pokochało, że zabierało ją wszędzie, kilka razy spadła i niestety popękała - nic w planach jest nowa do zrobienia.


......... nastał grudzień

Kilka bombek dla rodzinki, bo muszę tworzyć aby szkolić swój warsztat.






bombki z aniołkami tak przekombinowałam, aż w końcu zamalowałam na złoto i pobrokatowałam 
.......no cóż przerost formy nad treścią.


Przyszedł 30 grudzień i na świecie zjawił się trzeci w kolejce do tronu.

i tak zakończył się rok 2014

Historia 2015 w następnym poście - mam nadzieję że nikogo nie zanudziłam, ale chcę mieć wgląd w moją twórczą przeszłość i to jest jeden z powodów dlaczego zaistniałam w blogowym świecie.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie
Agatrix:) 
                             
                           




1 komentarz:

  1. Ślicznie ci się udał ten koszyczek. Podziwiam zwłaszcza, że to pierwsza praca:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...