Szukaj na tym blogu

Translate

piątek, 20 marca 2015

Pudełko - Gwiezdne Wojny

Witam,

Dzisiaj gratka dla fanów Gwiezdnych Wojen,
Pudełko wykonane dla mojego bratanka, kiedy Majeczka dostała swoje pudełeczko na spineczki i gumeczki (możecie je obejrzeć tutaj) obiecałam jej bratu, że jemu też jakieś pudełko na jego skarby zrobię. Pudełko i serwetki zakupiłam w lutym, ale brak czasu i ciągły brak czasu  . Kiedy ostatnio przyjechali pyta się mnie
Ciocia, a ma ciocia pudełko dla mnie?
A cioci zrobiło się głupio i przykro i tylko mogła pokazać serwetki, na które młodemu fanowi Gwiezdnych Wojen zaświeciły się oczy. Uff…co za ulga.
Pamiętam jak byłam dzieckiem i ktoś coś obiecał i się czekało, a czas tak wolno biegł…. straszne.
Więc jako, że mój bratanek jutro przyjeżdża przedstawiam wam jego pudełko na skarby  Star Wars.

I przyznaję się zrobiłam błąd, gdyż chcąc uzyskać przecierki mazałam świeczką jak popadnie, a było trzeba wzdłuż struktury drewna - uczę się na błędach

Efekt oceńcie sami

Pudełka chroni Mistrz Joda przyklejony metodą na żelazko



w środku żołnierz imperium, miało być pomazane na biało metodą suchego pędzla, ale zrezygnowałam z tego, zostało tylko kilka pociągnięć



napisy miały wyglądać na 3D, a  że zamiast konturówki czarnej do szkła kupiłam do materiału musiałam poprawiać kilka razy - tak to jest jak się nie czyta uważnie, ale efekt zadowalający



Mój mąż też fan Gwiezdnych Wojen chciał przechwycić pudełko, ale broniłam je dzielnie, mam już w głowie pomysł co mu zrobić na urodziny, ale to dopiero w maju :) 
Pozdrawiam wszystkich
Agatrix


PS. Poczujcie otaczającą Was MOC – Mistrz Joda





3 komentarze:

  1. Fajne!!!
    Z takim Mistrzem chyba twojemu bratankowi wszystko się udaje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może największą fanką Gwiezdnych Wojen nie jestem ale pudełeczka są warte uwagi bo prezentują się świetnie :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...