Szukaj na tym blogu

Translate

środa, 2 września 2015

Afrykański Kwiat i wyniki rozdawajki

Witam,

Przedstawiam Wam podkładki wzór Afrykanski Kwiat, schemat znajdziecie TUTAJ a filmik jak wyszydełkować  TUTAJ . Podkładki powstały na moją rozdawajkę – Kropka na kropce kropkę pogania.





A teraz zaczniemy od prezentów - są ich dwa jeden dla wylosowanej osoby drugi dla tej co wymyśliła coś oryginalnego

Prezenty są prawie identyczne pierwszy z różowymi podkładkami drugi z niebieskimi – chciałam aby kolor podkładek nawiązywał do mojego pudełka TUTAJ.





I czas na losowanie – przyznaję się nagiełam zasady bo pod uwagę wzięłam wszystkich nawet tych co nigdy nie słyszeli tego powiedzonka. 
Łączna liczba osób 10. 



                    



Losy  w maszynie losującej się kręcą



 i wygrywa (losuje moja córcia)





Hanna Pater z bloga My Garden My Life – Haniu gratuluje wygranej i proszę o przesłanie adresu na maila agatrix05@gmail.com

A druga wygrana to rymowanka, która skradła moje serce

Co na czym co pogania"?

Jak to co?!
Na zielonej stojąc trawie
Wymownym Fuknięciem
Męża Jelenia

Żona Łania

Której autorką jest Anna Maria z bloga Mój Decoupage oraz Maciejka - naprawdę super wierszyk

A tak na zakończenie u mnie mówi się „ Błąd na błędzie błędy pogania” i pała z dyktanda :( u Miki było to samo.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za udział i gratuluję wygranym – adresy proszę wyslać na maila paczuszki już spakowane i czekają na wysyłkę.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuje za ostatnie komentarze i odwiedziny
Agatrix 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prezenciki przygotowałaś:) Gratuluję zwyciężczyniom!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również gratuluję, piękne podkładki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne podkładki ;) Piękne kolory-ja również gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom :) dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja gratuluję serdecznie i dziękuję za zabawę :)
    a ze schematu chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Juchu!!!!!!!!!!!

    Bardzo, bardzo dziękuję!

    Moc podziękowań dla córci Twej!

    ...

    Jakże był mi taki uśmiech Losu potrzebny!

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne podkładeczki gratuluje Wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany jakie fajne prezenciki. A to mi sie poszczęściło. Jak nigdy. Dziękuję bardzo. Adresik wysłałam. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki podkładek, gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne podkładki, zwłaszcza te niebieskie

    OdpowiedzUsuń
  11. 41 yr old Staff Accountant III Hamilton Ertelt, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Iron Eagle IV and Reading. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a McLaren F1. skocz do tej strony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozostawiony ślad – cieszy mnie bardzo, że zaglądacie 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...